כתב אישום חמור נגד המחבל מהפיגוע ב'ארמון הנציב': ירו, רצחו וחנקו

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on כתב אישום חמור נגד המחבל מהפיגוע ב'ארמון הנציב': ירו, רצחו וחנקו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור נגד המחבל בלאל אבו-גאנם, תושב ג'אבל מוכאבר בן 21 בגין שלושה מעשי רצח ושבעה ניסיונות רצח בעקבות הפיגוע בארמון הנציב בירושלים שבו לקח חלק.

    על פי כתב האישום, המחבל השני בפיגוע, בהאא עליאן, פנה אל הנאשם שמזוהה בשנים האחרונות כתומך חמאס. הוא סיפר לו שברשותו סכום 20 אלף שקלים באמצעותם הוא מתכנן לרכוש אקדח על מנת לבצע פיגוע נגד יהודים, זאת בעקבות גל הטרור הנוכחי.

    ביום הרצח יצאו השניים חמושים לשכונת ארמון הנציב, שם עלו על קו 78. הם היו הנוסעים הראשונים באוטובוס והמתינו לעלייית נוסעים יהודים. לאחר מספר דקות נסיעה פתחו במתקפה משולבת: אבו-גאנם החל לירות לעבר הנוסעים בעוד עליאן דקר מספר מהם. לאחר שאזלו הכדורים והסכין ננעצה בגופו של אחד הקורבנות, החלו לחנוק את הנוסעים בידיים חשופות.

    כזכור, בפיגוע נרצחו אלון אנדריי גובברג, חביב חיים וריצ'רד לייקין זכרם לברכה. שלושה בני אדם נפצעו באורח קשה. רק הגעתם של כוחות הביטחון למקום הצליחה למנוע מהשניים להמשיך במסע ההרג.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רק גזר דין מוות למחבלים וענישה למשפחות מחבלים ביד קשה ,כגון :הריסת בתים , ניתוק חשמל ומים ,שלילת זכאות רפואית וכספית למחבלים שנשארו נכים ולמשפחותיהם – רק זה ירתיע , חוץ מזה – כלא וכדומה זה שום דבר .

    2. 1

      רק יד הקב"ה היא שהצליחה למנוע את המשך מסע ההרג.